29 Ocak 2022 Cumartesi

Hz. Musa aleyhisselam Mevlay'a iltica etti, söyle seslendi; Ya Rab! Kullarinin arasinda benden daha cok ikram ettigin bir kul oldu mu, olacak mi? Çùnkü sen benimle bir araci olmadan konustun.'' deyince Cenab-i Hakk buyurdu ki:


''Benim ahir zamanda gelecek Peygamberim Muhammed aleyhisselatu vesselam ümmeti olacaklar ve ben onlara Ramazan ayı diye bir ay verecegim.
Ben o ayda onlara sana oldugumdan daha yakin olacagim.
Çünkü ben seninle konusurken aramizda yetmis bin perde vardi ama o ayda oruc tutulan oruc sebebiyle dudaklari beyazlayp catladignda, yüzlerinin rengi sarardiginda, dört gözle iftar etmek icin aclık ve susuzluk icin de ezanin okumasini beklestiklerinde, onlarla aramdaki perdelerin hepsini kaldiririm ve ben fedakar kullarimi cennetim ve cemalimle mükafatlandiririm
(.İmam-ı Gazali_104 kitaptan öğütler.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder