17 Mayıs 2022 Salı

💖İBRET VERİCİ BİR KISSA !💖 Bir şehirde namuslu bir aile varmış.... Koca kuyumcu, kadın ise ev hanımıymış... Bir gün kadın her gün süt getiren erkek satıcıdan süt almak için kapı aralığından tenceresini uzatmış... Ama sütçü önceden yapmadığı bir şeyi yapmış. O gün kadının elini şehvetle tutuvermiş. Kadın tencereyi hemen bırakıvermiş. Sütçünün yaptığına çok üzülmüş... Kocası evine geldiği zaman ağlayarak, söyle bugün ne yaptın ki benim başıma şöyle bir iş geldi diyerek olanı anlatmış.... Bunun üzerine adam şöyle bir itirafta bulunmuş: Evet, hanım özür dilerim... Bugün hiç yapmadığım bir işi yaptım ve bilezik almak isteyen bir kadın, takamıyorum bana yardım et, deyince, bileziği koluna takarken, bunu sanki zor oluyormuş gibi geciktirerek yaptım ki, kolu bir iki saniye daha çok elimde kalsın, diye düşündüm. İşte senin başına gelenin sebebi budur.demiş... Sevgili Peygamberimizin (sav) şu uyarısının iyi anlanması gerekir: Başkalarının hanımlarına iffetli davranın ki sizin hanımlarınız da iffetli ve namuslu olsunlar.Rabbim kadınlarımızı meryem gibi iffetli erkekleri de hz yusuf A.S gibi namuslu eylesin Aminnnnnn 🤲

 

MÜSLÜMANIN YARIMI, BİRAZI OLMAZ
YA TAM, YA HİÇ...
👉İslam bir bütündür.
➖İslam’ın bir kısmıyla amel edip diğer bir kısmını terk, ihmal veya inkâr etmek, kalpteki iman zaafının veya imansızlığın bir göstergesidir.
➖Allah’a (cc) güzel bir kul olabilmek için, İslamı, hayatın hiçbir safhasında unutmamak gerekir. Bilhassa en büyük imtihanlara tabi tutulduğumuz iş hayatında, aile hayatında ve beşeri münasebetlerde...
➖Zira Müslümanlık, belli zaman, mekanlara ve mevsimlere has bir merasim değil, ömrün her anını düzenleyen bir hayat nizamıdır...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder