17 Mayıs 2022 Salı

SAMİMİYET TESTİ

 

SAMİMİYET TESTİ
Dükkana 60 yaşlarında bir müşterim geldi, benden bir tane mutfak tüpü aldı.
Tüp kaç lira? dedi.
Zamlarla başımız belada amca sürekli fiyat güncellemesi yapıyoruz dedim.
500 lira da olsa alacağız dedi. (Zamları savunmak için)
Amca buram buram AKP'li kokuyorsun dedim.
Bu memlekette ondan başka adam mı var? onun yanında durmayan haindir dedi.
Adam bana resmen sübliminal olarak hainsin dedi la. 🙄
Olsun amca dedim, Tüp 500 lira da olsun bin lira da olsun. yeter ki devletimiz baki olsun dedim.
Hay atana rahmet dedi.
Borcumuz ne? Tüpe ne vereceğiz? dedi.
Amca sen 280 TL ver yeter dedim.
270 lira versem olmaz mı? Bize de üstünden bir ekmek parası kalsın. dedi 🙄
#Hayaller; tüp 500 lira da olsa alacağız.
#Gerçekler; oradan bir ekmek parası versene.
Not: Bu yazı bir arkadaşımın bizzat başından geçen gerçek bir hikayeden alıntıdır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder