6 Ağustos 2022 Cumartesi

HEMEROİDE (BASURA) DENEYİP KURTULANDAN BASİT VE UCUZ TARİF... ''Kendim de bu lanet Basurdan muzdariptim. Hem bir arkadaştan duymuştum hem internette denk gelmiştim Ben büyük bir demet maydonoz aldım. Yarısını ilk seferde diğer yarısını ikinci seferde evdeki 10 Litrelik tencereyi su doldurarak kullandım. İlkinde iki üç limon da dilimleyip attım içine attım. Soğuyunca sabah akşam iki bardak içtim. Bazen günde üç bardak ta içiyordum. Bitene kadar hepsini içtim. Yalnız ne limonları ne maydonozları içinden çıkarmadım bitene kadar içinde durdu birinci tencere bittikten sonra bir hafta etkisini takip ettim. Baktım iyileşiyor ikinci tencereyi yaptım.ikincisine maydonoz ve limona ilave keçi boynuzu, kekik, nane, lavanta ekledim. Kokusunu bastırması için gerçekten iyi de yapmışım. İkinci tencere bitti. Ben tamamen iyileştim. Bir iki hafta yine acılı baharatlı fazla yağlı yemedim .Çok şükür tamamen iyileştim. Şimdi her şeyi de yiyebiliyorum.İki sene oldu uygulayalı. Bir daha da Basur oluşmadı. Size de tavsiye ederim. Limon alerji yapıyorsa veya başka bir rahatsızlığınızdan dolayı yaramıyorsa koymayın. Siz de uygulayın, kurtulun. Etkisi müthiş.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder