6 Ağustos 2022 Cumartesi

BORAKS İLE TEDAVİ ÖRNEKLERİ... ***İki kez Alerjik rinitli büyük atakta denedim...10 dk sonra tamamen ayağa kalktım. Hapşırık ,tıksırık, beyinde yanma, ateş, nefes alamama durdu.(yarım çay kaşığı boraks+ çay kaşığı ucu karbonat+ birkaç damla limon kullandım ) ***Boraksı 11 yaş çocuğumuzun bağırsak iltihabı ve romatizma değeri için kullandım. Bağırsak iltihabı 84 den ( 50 altı negatif) 7 ye düştü. Romatizma değeri 23 den 10 küsura ( 10 altı negatif) düştü, Allah Boraksı bizlere kazandıran Ceylan hocamızdan razı olsun. Boraks, udi hindi çayı ve gümüş suyu kullandım, Tahlil sonuçlarımız süper. ***Çok büyük bir şifa paylaşıyorum. 8 senedir teşhisi konulmayan hastalıklar sebebiyle tutamadığım orucumu ilk defa bugün eda edebildim. Şükürler olsun, 3 aylık boraks kürüyle tokluk şekerimin hiç düşmedigini, titreme ve o andaki korkularımı yaşamadığımı anlayınca oruç tutmayı denedim. Boraksın en büyük etkisi anında düşen şekeri vur kaç taktiğiyle hemen normale getirmesi. Anlık kopma ama anlık stabil toparlama. Rabbim herkese şifa versin. 8 yıldır uyguladığım milyarlar harcadığım tedaviler Gümüş suyundan tutun, klordioksit, vitaminler, Gökçek ürünleri, iyot. Son vuruşu Boraksla tamamladım..Dr. Ceylan hocamızdan Rabbim razı olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder