18 Mayıs 2022 Çarşamba

Sinüzit için yaptığım uygulama. Tuz gölünün yanından geçerken mola verdim. Herkes göl kenarında geziyordu.

 Sinüzit için yaptığım uygulama.

Tuz gölünün yanından geçerken mola verdim.
Herkes göl kenarında geziyordu.
Ve ellerinde şu dolu Pet şişelerle dönüyordu.
Yaşlı bir çifte bu su bir işe yariyormu? Diye sordum.
Ayak mantarı ve sinüzit iyi geliyor dediler.
(Sinüzit benim yıllardır basagrim demekti)
Bende bir Pet şişe gölün suyundan aldım.
Arabaya binmeden iki avucuma doldurup derinden burnuma çektim.
Şu burnumdan girdi.genzimden çıktı.
Yol boyunca burnum aktı. Selpak yetisteremiyordum.
Yani sinusler bosaliyordu.
Burun akıntısı bir hafta aktı ve en son sarı sarı sinüs aktı boşaldi.
8 yıl oldu başagrısı bilmem.
Doğal olarak tek çözüm diyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder