4 Kasım 2023 Cumartesi

YAĞ BEZESİ (ŞİŞLİKLER):

Demin bir üye arkadaşımız msj atmış bana tşk ediyor, vücudunun belli yerinde şişlik varmış tarif üzeri ben büyük ihtimal bezedir dedim şunu yap dedim herkese yazdığım gibi unuttum, sanırım 1 hafta kadar oldu bu akşam yazdı tşk ederim şişliklerim bitti önerdiğiniz bitki çok iyi geldi bende kendisine bazı arkadaşlarada söylediğim gibi netice alıp iyileştiyseniz gurupta 2 satır yazın başkalarınada vesile olsun bana dediği efendim ben yazamam siz post açın ben yorum olarak yazarım,tabii ben neden öyle yaptığını anladım sağlıkta gurur olmaz el elden üstündür ben hiçbir zaman herşeyi bilirim benden iyisi yok diye öyle bir kompleksim olmadı olamazda hatta çok zamanlar gurupta Hoca diye yazmalarınıda istememişim bunu defalarca yazdım, sağlıkta gurur olmaz .şimdi tedavisini yazıyorum Özellikle yabani doğal semizotunu alıp ezin veya Blendrden geçirip posa haline getirin bezenin üzerine koyup bağlayın 3-4 günde beze şişliklerini yok ediyor.bir kenara not edin aklınızda bulunsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder