4 Kasım 2023 Cumartesi

SVEÇ İKSİRİNİN FAYDALARI: Bu konuda çok yazan oluyordu faydaları ne diye, bende müsait zamanda yazarım dedim ancak tümünü bu gece yazamayacağım 2-3 güne bölerek sizlere aktaracağım eski üye arkadaşlarımız bilirler daha öncede yazmıştım lakin nedense bilmiyorum yeni yazılar paylaşıldıkça eskiler otomatikmen siliniyor.bunada bir anlam veremedim. 1-Gebeliğin son 15 gününde sabah ve akşamları yarım tatlı kaşığı alınırsa doğum kolaylaşır. 2-Bir bayan dölyatağı ağrısı çekiyorsa ona 3 gün boyunca sabahları 1 yemek kaşığı şurup,kırmızı şarapla karıştırılarak verilir ve yarım saat sonra gezinti yaptırılır.gezintiden sonra kahvaltı yapabilir. 3- Kulak ağrısı ve kulak uğultusunda 1 parça pamuk şurupla nemlendirilerek kulağa sokulur. 4- Ödemlerde 6 hafta boyunca sabah ve akşam olmak üzere 1 yemek kaşığı beyaz şarapla karıştırılarak verilir. 5- Safra kesesi ağrılarında sabah ve akşam 1 yemek kaşığı alınır,safrra üzerine kompres yapılırsa kısa sürede ağrılar gider. 6-Tüm mide ve bağırsak düzensizliklerini yok eder dışkılamayı kolaylaştırır. 7- Kötü sindirim ve mide için çok iyidir. 8- Koliklerde 3 yemek kaşığı arka arkaya yavaş yavaş içilirse kısa sürede rahatlama sağlar. 9- Mide kramplarında 1 yemek kaşığı alınmalıdır. 10- Eğer gırtlak yara ve hastalıklı ise yiyecekler rahat yutulamıyorsa (yutkunma zorluğu) günde 3 kaşık yavaş yavaş yutulur gırtlağın ateşi azalır ve yara iyileşir 11-Dilde kabarcıklar varsa şurupla sık sık nemlendirilirse iyileşir 12- Diş ağrılarında 1 yemek kaşığı şurup biraz suyla karıştırılır va ağızda bir süre tutulur.ağrı diner 13- Çiçek hastalığı ve kabuklu egzamalar bununla sık sık nemlendirilirse yok olur. 14-Bulanık gözler,iltihaplı gözler bununla iyileşir 15- Sık sık koklanırsa ense kökü onunla nemlendirilirse ve ounla ıslatılmış bir bez kafaya konursa ağrı,baş dönmesi gider bellek beyin güçlenir.

 












İSVEÇ İKSİRİ:
değerli üye arkadaşlar inanın bugün bu saate kadar 1 saat durmamışım şimdide yazdıktan sonra hemen çıkacam,gece geç vakit geleceğim için beklememeniz açısından tarifi yazacağım yalnız sizden 2 şey rica ediyorum.birincisi yazdıktan sonra yorum yazsanız dahi bu gece cevap veremeyecem yarın dönerim,2.olarak sirke ile ilgili yorum yapmazsanız sevinirim.ben bunu defalarca yazdım,sirke ile yapılan iksir gerçek iksirin yerini tutmaz,helal,haram diye yazacaklar olacaktır saygı duyarım daha önce defalarca yazdım ama nedense bazı arkadaşlar yine dediğim dekik ,çaldığım düdük misali ...onlara şunu diyorum siz buna haram diyorsunuz,çocuklarınıza ateş şurubu,öksürük şurubu içirmiyormusunuz bunun içeriğinde alkol olduğunu bilmiyormusunuz,sorun araştırın şurupların tümünde alkol var.onun için bilinçli eleştri yaparsak kırmadan,incinmeden bir noktada buluşabiliriz.yabii seçenek yine sizin yapan yapabilir saygı duyarım.sözü fazla uzatmadan konumuza geçelim.
İSVEÇ İKSİR YAPIMI:
10 gr Sarı sabır
9 gr ravent kökü
7 gr Mirra
5,5 gr Cedvar
3.5 gr Centiyane
2 gr Domuz dikeni (domuzun değil bitkidir😃
6.5 gr Melek otu kökü
9 gr Eğir kökü
1 gr. kafur
1 gr Sinemaki
1 gr Besbase
1 gr Tarçın
0.5 gr kakule
0.1 gr safran
Yazılanları alıp evde dövün toz haline gelmesede ona yakın ufaltın2 litrelik bir cam şişe vaya kavanoza dökün (hava almayacak şekilde kapatacaksınız) üzerine 1.5 litre etil alkol döküp ağzını güzelce sıkın sonra güneşli bir yere bırakın arada bir çalkalamak suretiyle 14 gün sonra 2-3 defa tülbentten geçirilerek koyu renkli şişelere doldurup saklayın.iksir 46 hastalığa iyi gelir.daha önce yazmıştım bugün bir arkadaş yararlarını sordu ileriki günlerde yine yazarım.benim hazırladığım şişenin piyasada satışı şu anda 900 liraya yakın.o kadar pahalı olmasaydı ben yapma zahmetine girmezdim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder